Aktif Konular Üye Listesi Takvim Arama Yardım | |
Kayıt Ol Giriş |
Sivil Araçlar | |
Modelsitesi Forumu : Plastik Modeller : Sivil Araçlar |
Konu: Mini Cooper Rally | |
<< Önceki Sayfa 6 Sonraki >> |
Yazar | Mesaj |
pilotcuk
Üye Kayıt Tarihi: 27/10/2005 Konum: Eskisehir Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 1228 |
Gönderim Zamanı: 19/01/2006 Saat 03:10 |
korkut abi işine karışmak gibi olmasında o yazan morris cooper yasını komple boyayıp sonra onu tekrardan metal rene boyasan da olmas mıy dı?finishini heyecanla bekliyorum.
|
|
I feel the need The Need for Speed...
|
|
Korkut
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 18/08/2005 Konum: Ankara Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 1409 |
Gönderim Zamanı: 19/01/2006 Saat 03:17 |
Amaç boyamak değil ki, gerçek metali oraya koymak. Görüntü olarak ta çok farkediyor. Böyle ufak tefek ayna-tampon kenarı rötuşunda Testors chrome silver idare ediyor amd böyle scriptlerde BMF den şaşmamak lazım...
|
|
Korkut
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 18/08/2005 Konum: Ankara Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 1409 |
Gönderim Zamanı: 19/01/2006 Saat 07:56 |
Taban da kırmızı flocking ile kaplandı ve siyah PVC den halı paspasları kesilip yapıştırıldı. Böylece hem gerçekçi görüntü elde edildi, hem de kalıp itici pim izleri de yokedildi...
|
|
benbeni
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 18/08/2005 Konum: Trabzon Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 554 |
Gönderim Zamanı: 19/01/2006 Saat 07:59 |
Korkut Abi güzel gidiyor.Özellikle iç mekan çok güzel olacak.
Yalnız aracın boyası biraz portakal kabuğu olmuş.Compound'luk iş var gibi |
|
Herkes kendi Tanrısına, diğerlerinin dualarını susturması için yalvarıyordu
|
|
Korkut
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 18/08/2005 Konum: Ankara Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 1409 |
Gönderim Zamanı: 19/01/2006 Saat 08:01 |
E dur yahu boya kabininden yeni çıktı. Hele bi dinlensin alırız ifadesini!
|
|
crow
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 18/08/2005 Konum: Istanbul Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 583 |
Gönderim Zamanı: 19/01/2006 Saat 09:03 |
kese atıldıktan sonra parıldar, kolay gelsin.
|
|
www.crowmodelcars.com
|
|
BUROCK
Üye Kayıt Tarihi: 19/08/2005 Konum: Bursa Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 929 |
Gönderim Zamanı: 19/01/2006 Saat 18:39 |
Ralli aracinda paspas 'mi var ??
|
|
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise You Must First Be Young and Stupid !! |
|
Korkut
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 18/08/2005 Konum: Ankara Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 1409 |
Gönderim Zamanı: 19/01/2006 Saat 19:08 |
Paspas aksesuar değil, arabanın kendi döşemesine entegre olanından. Orijinal fotoğraflara baktım ben de...
En büyük detay sorunum emniyet kemerlerinde. Bir sürü fotoğraf indirdim, o yarışlarda çekilmiş oln, kimisinde emniyet kemeri takılmamış bile! Zaten konserve gibi sıkış-tepiş oturduklarından herhalde, kıpırdayacak yer kalmamış! Bazısında da bildiğimiz 3 nokta takılmış gibi duruyor. Arabanın pilotu Aaltonen'e sordum ama lütfedip henüz bir cevap yazmadılar! |
|
BUROCK
Üye Kayıt Tarihi: 19/08/2005 Konum: Bursa Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 929 |
Gönderim Zamanı: 19/01/2006 Saat 20:49 |
tamam simdi oldu yoksa dedim etap icinde paspas kayar konsantrasyon bozulur yapisirlar bir yere allah muhafaza
Emniyet kemeri 3 nokta ise ilginc ralli araci icin. |
|
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise You Must First Be Young and Stupid !! |
|
Korkut
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 18/08/2005 Konum: Ankara Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 1409 |
Gönderim Zamanı: 20/01/2006 Saat 07:42 |
Motor bölümü toplandı. Hayret verici bir şekilde, termostat ve radyatör arasındaki hortum kısa yapılmıştı. Daha sonra artık parçalar kutumdan uygun bir hortum bularak buraya göre kestim.
Motor bölümüne elim değmişken biraz daha detay atayım dedim. Kalorifer ve vakum hortumları (siyah telefon teli) ile fren ve debriyaj boruları (0.3 mm alüminyum tel) yerlerine göre kıvrıldı, japonla yapıştırıldı. (Bu elemanların gireceği yerler daha önceden 0.5 mm matkap ile delinmişti..) |
|
Korkut
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 18/08/2005 Konum: Ankara Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 1409 |
Gönderim Zamanı: 20/01/2006 Saat 10:41 |
Aracın içi de monte edildi. Roll-cage takılmadan önceki hali böyledir. Emniyet kemerleri için hala bir karar verebilmiş değilim.
|
|
HAKAN
Üye Kayıt Tarihi: 19/08/2005 Konum: İstanbul Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 876 |
Gönderim Zamanı: 20/01/2006 Saat 22:21 |
Tebrikler hocam.
|
|
KucukEniste
Üye Kayıt Tarihi: 31/08/2005 Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 2741 |
Gönderim Zamanı: 20/01/2006 Saat 22:52 |
Korkut abi, sakıncası yoksa bir soru soracağım, meselenin özünü bilmiyorum ama bir şey merakımı uyandırdı...
Bu araç ralli aracıysa, sürücü koltuğu da doğru anladıysam yarış tipi koltukla değiştiyse... Neden aracın diğer koltukları, en azından ön yolcu koltuğu olduğu gibi duruyor? Böyle bir araçta ağırlıktan falan kazanmak için sökülmez mi? |
|
"Ye?il Vadi bizim."
"Hayyr bizim". "Öaaaaööa" "Tutmayyn küçük eni?teyi!" |
|
Korkut
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 18/08/2005 Konum: Ankara Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 1409 |
Gönderim Zamanı: 21/01/2006 Saat 05:40 |
Emre, aracın zaten ağırlığı yok! Küçücük birşey!
Sanıyorum o zamanlardaki sınflandırma kriterlerinden kaynaklanıyordur. Koltukları sökse çok tadilat görmüş sayılacağından bir üst sınıfa sokulurdu, bu da çok daha güçlü araçlarla aynı sınıfta olmak demekti ve herhalde bunu istemediler. Sonuçta fark etmedi zaten; 1964, 65 ve 67 de üstüste genel klasman birincisi olmuşlar. Aslında 1966 da da birinci gelmişler (birinci derken, bütün bu senelerde üst sıralarda 2şer araç daha var yani hat-trick gibi gitmişler). Fransızlar bunu yediremeyip araçları 8 saat süren incelemeye almışlar, "nasıl ihraç ederiz" diye. Sonunda spotların Fransa trafik normlarına aykırı bir yerini bulmuş ve 3 arabayı da ihraç etmişler, 1966 yılını bu sayede Citroen kazanmış! Tabii bu Mini'nin ününü daha da pekiştirmiş. Ertesi yıl, 1967 de Fransız kurallarına uygun spotlar takınca ve yine hat-trick gibi olunca Mini'nin ünü iyice perçinlenmiş. Bir bilgi daha vereyim; klasman yapılırken güçlü-güçsüz araçlar arasındaki farkı dengelemek için bir katsayı uygulanıyormuş. Aslında Miniler zaman olarak az geride olmalarına rağmen, katsayı avantajı ile bu dereceleri yakalamışlar. Bu araba, 1967 de 1. olan Rauno Aaltonen'in kullandığı araba. |
|
crow
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 18/08/2005 Konum: Istanbul Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 583 |
Gönderim Zamanı: 21/01/2006 Saat 09:11 |
kolay gelsin
|
|
www.crowmodelcars.com
|
|
benbeni
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 18/08/2005 Konum: Trabzon Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 554 |
Gönderim Zamanı: 21/01/2006 Saat 09:46 |
Güzel gidiyor.Kolay gelsin
|
|
Herkes kendi Tanrısına, diğerlerinin dualarını susturması için yalvarıyordu
|
|
Mueve
Üye Kayıt Tarihi: 28/09/2005 Konum: Muğla Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 581 |
Gönderim Zamanı: 21/01/2006 Saat 09:46 |
Bittiğinde motor çalışacak gibi duruyor
|
|
BUROCK
Üye Kayıt Tarihi: 19/08/2005 Konum: Bursa Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 929 |
Gönderim Zamanı: 21/01/2006 Saat 09:53 |
Orjinalini yazan: Mueve
Bittiğinde motor çalışacak gibi duruyor +1 |
|
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise You Must First Be Young and Stupid !! |
|
<< Önceki Sayfa 6 Sonraki >> |
Forum Atla |
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |