Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

F6F3 Hellcat (Eduard 1/48)

Nereden Yazdırıldığı: ModelSitesi
Kategori: Plastik Modeller
Forum Adı: Tayyareler
Forum Tanımlaması: Uçabilen hersey hakkinda bilgi alisverisi alani
URL: www.modelsitesi.com/forum2/forum_posts.asp?TID=7728
Tarih: 24/02/2025 Saat 11:23
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 8.04 - http://www.webwizforums.com


Konu: F6F3 Hellcat (Eduard 1/48)
Mesajı Yazan: mithat
Konu: F6F3 Hellcat (Eduard 1/48)
Mesaj Tarihi: 29/01/2012 Saat 22:54
Pek severek aldy?ym bu uça?a artyk ba?layabilirim. Gerekli olan tüm levazymat masamda, gaz da bünyemde mevcut...





-------------
mithat



Cevaplar:
Mesajı Yazan: onurku
Mesaj Tarihi: 29/01/2012 Saat 23:06
Kolay gelsin Mithat. Bu uça?y çok severim. Ben de Hasegawa'syny yapmy?tym bir kaç yyl önce. Keyifli bir model olacaktyr. Tekrar kolay gelsin.


Mesajı Yazan: emrerkaplan
Mesaj Tarihi: 29/01/2012 Saat 23:30
heey buna göre 1/48 crew de vardy de mi:)??

-------------
why so serious


Mesajı Yazan: mithat
Mesaj Tarihi: 30/01/2012 Saat 00:15
Sa?ol Onur. Emre evet var. Hele bi uçak bitsin, yaky?any yaparyz ;)

-------------
mithat


Mesajı Yazan: Ruhi BAYRAKTAR
Mesaj Tarihi: 30/01/2012 Saat 15:15
Ahaaaa... Yine tam gaz giden bir model daha... Kolaylyklar dilerim Mithat, bu aralar çok hyzlysyn...


Mesajı Yazan: mithat
Mesaj Tarihi: 01/02/2012 Saat 16:41
Ruhi abi, hesaplaryma göre elimdeki maketleri çok hyzly bile yapsam, ömrüm bitirmeye yetmiyor!.. :) ki ben hyzly yapamyyorum. misal bu uça?yn kokpitini sabahtan bu saate zor topladym... photo etched denilen ?ey, eyvallah ayryntyly iyi ho? da, en ince cymbyzla bile tutmak için ecel terleri döktürdü. neyse uzatmadan durum ?imdilik bu ?ekilde...













-------------
mithat


Mesajı Yazan: mithat
Mesaj Tarihi: 01/02/2012 Saat 16:43


-------------
mithat


Mesajı Yazan: nezih
Mesaj Tarihi: 02/02/2012 Saat 09:31
Pilotun kafayi yasladigi yeri deri boyamayi unutma... Cok mutluyum artik hastalikli izdirap bir ucak maketi yapmadigini gormekten :) kolay gelsin...

-------------
Sweat saves blood!


Mesajı Yazan: mithat
Mesaj Tarihi: 02/02/2012 Saat 12:18
eyvallah nezih, valla unutmu?um! :)
ne yalan söyleyeyim ben de gayet mutluyum hani ;)

-------------
mithat


Mesajı Yazan: Ruhi BAYRAKTAR
Mesaj Tarihi: 02/02/2012 Saat 12:59
Mithat tekrardan kolaylyklar dilerim. Bu arada photo etch'leri hangi yapy?tyrycy ile yapy?tyryyorsun.


Mesajı Yazan: mithat
Mesaj Tarihi: 02/02/2012 Saat 13:03
Ruhi Abi sa?olasyn, zap-a-gap'yn medium ca+'iyle yapy?tyryyorum...

-------------
mithat


Mesajı Yazan: KucukEniste
Mesaj Tarihi: 02/02/2012 Saat 18:26
Güzel güzel. Sen bir yap bakalym bendeki de yapmaya de?er miymi? :)Airfixlerden Froglardan sonra bünyeyi bozmasyn ama?

-------------
"Ye?il Vadi bizim."
"Hayyr bizim".
"Öaaaaööa"
"Tutmayyn küçük eni?teyi!"


Mesajı Yazan: mithat
Mesaj Tarihi: 04/02/2012 Saat 10:05
hele bi bitsin birlikte karar veririz de?er mi, de?mez mi deyü ;) pek aly?yk de?il bünyem böyle kitlere, aly?kanlyk yapmasyndan çekiniyorum :) motor kysmy da bu sabah itibariyle bitti. artyk yava? yava? uça?a benzemesini istiyorum yapty?ym ?eyin!








-------------
mithat


Mesajı Yazan: cem78
Mesaj Tarihi: 04/02/2012 Saat 11:49
Çok güzel gidiyor Mithat, eline sa?lyk.

-------------
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olunmaz...


Mesajı Yazan: mithat
Mesaj Tarihi: 06/02/2012 Saat 00:03
?imdilik tombul salam gibi duruyor umarym uça?a da benzer bir gün ;)





-------------
mithat


Mesajı Yazan: emrerkaplan
Mesaj Tarihi: 06/02/2012 Saat 15:45
ma??allah.i??te kalyn enseli amerikan denizcisi:)Kutuda görülen versiyonu mu yapacaksyn.

-------------
why so serious


Mesajı Yazan: mithat
Mesaj Tarihi: 07/02/2012 Saat 11:23
yapmaya çaly?aca?ym :) vakti zamanynda kutu kapa?yna tutulup almy?tym kendisini...

-------------
mithat


Mesajı Yazan: mithat
Mesaj Tarihi: 12/02/2012 Saat 13:32
"taramaly tüfek"lerin deliklerini açmak çok e?lenceliydi do?rusu! kanatlary yerlerine taktyktan sonra uça?a benzemeye ba?lady kanaatindeyim...







-------------
mithat


Mesajı Yazan: mithat
Mesaj Tarihi: 28/02/2012 Saat 10:55
genlerimdeki orta asya kyryntylaryndan kaynaklanan sebeplerden dolayy maketin kalanyny bir geceye syky?tyrdy?ymdan, antensiz, mat cilasyz yamuk tekerli bir uçak oldu ve yary?maya öylece gitti kendisi. halbuki okusam yary?ma ?artnamesini ba?ka bir yary?maya katylan uçaklaryn katylabilece?ini bilsem uça?ymy p.. etmek zorunda kalmazdym... Efendim uzun lafyn kysasy bir gecede olanlar bunlar buyrunuz. bundan sonraki a?ama eksiklerin tamamlanmasy olacaktyr buradan yine sizinle payla?aca?ym. saygylar...































ve yary?ma sonrasy durum...



-------------
mithat


Mesajı Yazan: nezih
Mesaj Tarihi: 28/02/2012 Saat 12:55
Anteni yok bunun :P

-------------
Sweat saves blood!


Mesajı Yazan: mithat
Mesaj Tarihi: 28/02/2012 Saat 13:36
nezihcim, anten yapmamak, yanly? anten yapmaktan iydir!.. :)) ertesi gün, yapym esnasynda 'cymbyzdan fyrlayyp girdi?i' çöpten çykardym. son fotoda tüm eksik parçalar mevcut!..

-------------
mithat


Mesajı Yazan: emrerkaplan
Mesaj Tarihi: 29/02/2012 Saat 17:31
uuu pek ?yk oluyor. Bi tur versene a?aca kadar:)

-------------
why so serious


Mesajı Yazan: KucukEniste
Mesaj Tarihi: 01/03/2012 Saat 08:42
Türk modelcisinin son geceyle imtihanyny zaten hiç anlayamyyorum... :)

Yine güzel görünüyor, eline sa?lyk Mithat. Seninki aceleye geldiyse ben de yapayym benimki daha güzel olsun :P

-------------
"Ye?il Vadi bizim."
"Hayyr bizim".
"Öaaaaööa"
"Tutmayyn küçük eni?teyi!"


Mesajı Yazan: onurku
Mesaj Tarihi: 01/03/2012 Saat 09:36
Anten yoksa ben oynamyyorum. :) ?aka bir yana özellikle a?yz dekalini çok iyi oturtmu?sun. Senin modeli görünce yapasym geldi bir tane daha. Bende de Yngiliz olan versiyon var. Bakalym kamufle uçakta nasyl duracak.


Mesajı Yazan: mithat
Mesaj Tarihi: 07/03/2012 Saat 00:36
eksikler tamamlandy... anten çekildi, tekerler düzeltildi, bombalar takyldy, mat cila atyldy ve bence artyk bitti. umarym maket kendisine yaptyklarymdan veya yapamadyklarymdan dolayy beni affeder!..



















-------------
mithat


Mesajı Yazan: nezih
Mesaj Tarihi: 07/03/2012 Saat 00:46
Oh be sonunda bitti :) Daha cok pis eskir ama soyliyim... bu arada egzozun pislettigi siyah dumanli kismin ortasina
bi kat inceden buff gibi bir renkle duman atsana, bazi fotolarda egzoz pisligi koyu acik 2 renkli gorunuyor guzel gorunebilir. eline saglik :)

-------------
Sweat saves blood!


Mesajı Yazan: KucukEniste
Mesaj Tarihi: 07/03/2012 Saat 10:04
Buff ile atma. Oralar daha ziyade gri-beyaz bir renk oluyor. Siyahyn içine biraz açyk gri veya beyaz atarak yap, daha güzel oluyor öyle. Siyah isin ortasynda kül gibi yanyk lekesi dü?ün. Ben zamanynda 72 ölçek Skyraider'da ?u ?ekilde yapmy?tym :



Eline sa?lyk. Benim depoda duran kiti yapmam için ilham oldu, ne yazyk ki boya tabancasyz kaldym maket yapamyyorum.

-------------
"Ye?il Vadi bizim."
"Hayyr bizim".
"Öaaaaööa"
"Tutmayyn küçük eni?teyi!"


Mesajı Yazan: nezih
Mesaj Tarihi: 07/03/2012 Saat 13:35
Buff at sen bakma Emre'ye :) uça?yn gerçe?ine bak :P






-------------
Sweat saves blood!


Mesajı Yazan: Ruhi BAYRAKTAR
Mesaj Tarihi: 07/03/2012 Saat 20:56
Valla ne diyeyim, millet çaly?yyor karde?im :-))
ellerine eme?ine sa?lyk...


Mesajı Yazan: emrerkaplan
Mesaj Tarihi: 07/03/2012 Saat 22:21
Uçak konusuna çok vakyf olmady?ymdan sormak istedim.
Nezih Bey in yayynlady?y fotolardaki Hellcatlar restore edilmi?, daha yakyn dönemde uçu? yapmy? yada görev yapmy? halleri korunarak yenilenmi? parlatylmy? müze parçalaryna benziyor, yada en azyndan sava? sonrasyny görmü? bir versiyon bilemiyorum.
Kysacasy üzerlerindeki boya Pasifik Sava?ynda sürekli göreve çykan Hellcatlar a göre daha antistatik daha parlak görünüyor.
Acaba egsoz ysysy ve dumanynyn iki ayry boya dokusu üzerindeki etkisi farkly olabilir mi? Yada görev boyunca boyadaki yanmanyn üzerine bir temizleme ve parlatma uygulanynca böyle görünüyor olabilir mi?

-------------
why so serious


Mesajı Yazan: nezih
Mesaj Tarihi: 07/03/2012 Saat 23:01
Orjinalini yazan: emrerkaplan

Uçak konusuna çok vakyf olmady?ymdan sormak istedim.
Nezih Bey in yayynlady?y fotolardaki Hellcatlar restore edilmi?, daha yakyn dönemde uçu? yapmy? yada görev yapmy? halleri korunarak yenilenmi? parlatylmy? müze parçalaryna benziyor, yada en azyndan sava? sonrasyny görmü? bir versiyon bilemiyorum.
Kysacasy üzerlerindeki boya Pasifik Sava?ynda sürekli göreve çykan Hellcatlar a göre daha antistatik daha parlak görünüyor.
Acaba egsoz ysysy ve dumanynyn iki ayry boya dokusu üzerindeki etkisi farkly olabilir mi? Yada görev boyunca boyadaki yanmanyn üzerine bir temizleme ve parlatma uygulanynca böyle görünüyor olabilir mi?


Emre Bey haklysynyz uçaklar restore edilmi? ve hava gösterilerinde günümüzde uçan uçaklardyr. Ancak restore edilmesiyle veya uçtu?u dönemle egzoz dumanynyn gövde üzerinde byrakmy? oldugu rengin bir alakasy olaca?yny sanmyyorum. Ama dedi?iniz gibi bu kanverengiye benzeyen rengin aslynda temizlendikten sonra alttan çykan yanmy? boyanyn rengi olabilece?i de muhtemel bir?ey. Fakat sava? zamanynda da uçaklar temizleniyordu tabi.

Selamlar.


-------------
Sweat saves blood!


Mesajı Yazan: emrerkaplan
Mesaj Tarihi: 07/03/2012 Saat 23:29
Öncelikle te?ekkürler.
Açyklamanyzdan hareketle ?öyle bir ayrym yapyp ikisinide olasy saybilir miyiz?
Bakymlary yapylmy? enstataneyi baz alyp önerdi?iniz tonlary yada Görevden (hatta ölümden) dönmü? halini baz alyp di?er tonlary olasy kabul edebilir miyiz?

-------------
why so serious


Mesajı Yazan: nezih
Mesaj Tarihi: 08/03/2012 Saat 00:39
Rica ederim. Tabiki ikisi de olur sonuçta. Ayryca her motorun zaten saldy?y duman farklylyk gösteriyor bakyldy?ynda.

Selamlar.

-------------
Sweat saves blood!


Mesajı Yazan: Clumsy
Mesaj Tarihi: 08/03/2012 Saat 11:57
Motorlaryn farkly yapylaryndan kaynaklanan sebeplerden yakmy? olduklary yakyt derecesi ve ya? orany da farklydyr.
Bu yüzden olayy boyanyn yanmasy sonucu olu?an renk sonucunda diye sonlandyrmak çok do?ru olmayabilir.
Dolayysyyla olaya direkt çykan isin rengi olarak bakmakta fayda oldu?unu dü?ünüyorum.
Amerikan uçaklarynda böyle bir bej rengi durumu varken Alman uçaklarynda bu durum yoktur, Yngiliz uçaklarynda bej bu kadar bariz gözükmemektedir. (bunlar benim gözlemleyebildiklerimdir, tarty?ylabilir)

Üstüne üstlük bu eksozun ysysy gövde arkasyna kadar nasyl etki etsin ki? Eksozdan çyktyktan hemen sonra yakma etkisini kaybetmeye ba?lyyordur.

Sonuç olarak olaya sadece görevden yeni dönmü? ya da dönmemi? diye bakmak yeterli de?ildir kanymca.
Bu baky? açysy rengin kendisinden ziyade yo?unlu?unu etkiler daha çok!

Yyi maketler!

-------------
-Sorumluuu...
-Yok, yoook kesinlikle sorumlu de?il canym. Olsa olsa ancak sorunlu olur!
-Peki o zaman. Sorunluuu...


Mesajı Yazan: emrerkaplan
Mesaj Tarihi: 08/03/2012 Saat 14:31
Te?ekkür ederim. kysaca"görevden yeni dönmü?" olarak adlandyrdy?ym durum; ilk bakymda temizlenebilecek ve daha kara görünümlü is, ya? gibi etkilerdi. Onunda yanytyny, "tonu de?il yo?unlu?u" etkiler ?eklinde almy? oldum.

-------------
why so serious


Mesajı Yazan: denizp
Mesaj Tarihi: 09/03/2012 Saat 03:16
Merhaba,
Birkac gunden beri takip ediyorum bu tartismayi, egsoz ve silah lekeleriyle ilgili bir iki nokta da ben ekleyeyim.
Oncelikle sahsen, restore edilmis ucaklarin, renk ve eskime gibi konularda referans olarak kullanilmasina, halen ucak restorasyonunda calisan birisi olarak karsiyim. Sebeplerini kisaca siralayayim;
- Maalesef dunyanin hicbir yerinde, birakin WWII da kullanilan boyalari, Vietnam zamaninda bile kullanilan boyalari bulmak imkansiz oldugu icin restore edilen ucaklarda kullanilan boyalarin hemen hepsi modern yontemlerle ve kimyasallarla uretilmis boyalardir. Cevre koruma yasalari cercevesinde, boyalarda kullanilan maddelerin buyuk bolumu degistirilmek zorunda kalindigi icin, restorasyon gruplari ve bu boyalari ureten sirketler ya kalan boya chiplerinden ya da diger kaynaklardan "en yakin" renk tonuna ulasmaya calisiyorlar. Ancak bu bile iclerindeki ana maddeler ayni olmadigi icin yalnizca bir tahmin olmaktan oteye gidemiyor. Boya renklerinin disinda, boyanin ustune ve altina atilan koruma amacli kimyasallar da ayni sekilde tamamiyla farkli olmak zorunda. Hepsinin ustune, ozellikle cogu restore edilen ucagin, gerek pistte gerek muzedeki isiklar altinda guzel gozuksun diye once acryloide bulanip, sonra da ayna haline gelene kadar cilalandigini da dusunursek, bu modern resimlerde gorulen ucaklarla, kullanim zamanlarindaki original hallerinin hemen hicbir alakasi yok bile denebilir.
- Boyalarin disinda dikkat edilmesi gereken diger bir konu da, restore edilen bu ucaklarin maruz kaldiklari bakim ve onarim. Mesela ucan durumdaki restore ucaklar, genelde her yarim saatlik uc****n sonra hemen hemen 3-4 saate kadar bakima aliniyorlar. Mekanik tamirat disinda, ucagin ekibi butun egsoz, yag akintisi, sunun damlasi bunun izi gibi her lekeyi surekli ellerindeki bezlerle silip dururlar finish inin bozulmamasi icin. yeniden cilalamasi saatler alacak bir kanada, kuslarin hediyeler birakmasinin nasil tepkiler alabilecegini tahmin edersiniz. Ayni sekilde, muzelerin cogunda da ucaklara insanlarin dokunmasinin yasak olmasi disinda, ucaklarin finishlerine duzenli araliklarla acryloid takviyesi yaparlar.

Egsoz ve diger izlere gelirsek;
- egsoz lekelerinin en buyuk 2 sebebi, motor ve yag sisteminin yapimi sirasindaki hata orani (ve daha sonraki bakim/kullanim sirasinda bozulma orani) ve kullanilan benzin ve yagin rafine kalitesidir.
     - Birincisi genel olarak, motorun icine giren benzinin ne kadarini yakabildigini, ne kadarini kacirdigini, yagin ne kadar yakilip atildigini belirliyor. Neden oldugunu tam bilemesem de radial motorlar - ozellikle de USN'in kullandigi PW18X0, PW2800'ler, inline motorlara - Merlin veya DB601- gore her zaman daha cok egsoz gazi ve dolayisiyla lekesi olusturuyor.
     - ikincisi de, uretilen egsoz gazlarinin ne kadar kirli oldugunu belirliyor. Bunun en iyi ornegini, savas boyunca Alman ucaklarindaki egsoz lekesi patternlarini ve yogunlugunu takip ederek gorebilirsiniz. Zaman icinde, ucaklarin ve motorlarin yapimindaki kalite de dusmus olsa da, en onemli etken Almanya'nin zaman icinde, hem petrol rezervlerinin onemli oranda dusmesi sonucu sentetik yakit ve katki maddelerine gecmesi, hem de rafinerilerin zaman icinde yokedilmesi sonucu cok kalitesiz ve yabanci madde karismis yakit kullanmak zorunda kalinmasiydi. Bu etkiyi en iyi FW190 larin egsozlarindaki lekelerin zaman icinde buyumesi ve koyulasmasinda gorebilirsiniz.

Egsoz lekelerinin patternina gelirsek, bundaki en buyuk etken de, tabi ki ucagin pervane ve aerodinamik yapisi tarafindan yaratilan slipstreamin, egsozlardan disari atilan gaz ve kiri tekrar ucagin ustune yapistirmasi.

- Makine tufek lekelerinde de belirleyici nokta, kullanilan patlayici (cordite - barut degil) ve mermi tipinin yarattigi dumanin, namlunun ve mekanizmanin icinden kacip, ucagin slipstream i icinde ne kadar ucaga geri yapisabilecegidir. Buradaki en buyuk hata, 2. Dunya Savasindaki .50/.30 luk makineli tufeklerde ve 20mm lik toplarda, namludan kacan gaz oraninin genelde dusunulen ve bugun maketlerde "boyandigindan" cok cok daha az olmasi. Namludan kacan "kirli" gaz cok az oldugundan ve cogu leading edge den hemen geriye dogru hava akimiyla atildigindan, namlu cevresindeki islesmenin bir iki santimden daha genis olusmasi gercekten imkansiz denebilir. Mermideki esas patlama, silahin mekanizmasinda gerceklestigi (ve bu gazlar tekrar kullanildigi icin) icin, olusan kirli gazlarin buyuk bolumu de mekanizmanin hemen altina yerlestirilen ve kovanlarin dusmesi icin acilan deliklerden kacar ve slipstream e karisir. Bu yuzden, makineli tufek gazi lekelerinin, ucaklarin namlu cevresinden cok bu kanat alti deliklerinin cevresine ve kanat tipinin olusturdugu patterne gore boyanmasi gerekir.
- Yine yakitta oldugu gibi, mermilerde de, olusan isin miktari ve koyulugunu, kullanilan patlayicinin kalitesi (cordite zaten tamamiyla dumansiz patlayici olsun diye uretiliyor) ve silah mekanizmasinin temizligi belirler. Kotulemek gibi olmasin ama, hem mermilerin, hem silahlarin kalitesi zaman icinde cok dustugunden en cok leke yine Japon ucaklarinda goruluyor (mesela, Smithsonian'daki Shiden-Kai'yi restore eden ekipten bir kac kisiyle konustugumda, kanatlarin altindaki is lekelerinin artik elle hissedilecek kadar birikmis oldugunu soylemislerdi).

Ucak gemilerinde de genelde en gerekli minimum bakim ve onarimdan ileri gidilemedigi ve cephane ve yakit ikmalinden sonra hemen ucusa geri donulmesi gerektigi icin, kimsenin egsoz ve kanatlardaki silah lekeleri gibi kozmetik sorunlarla ugrasmadigina eminim - ki konustugum pilotlar ve bakim personeli de genelde, kimsenin cruise sirasinda oyle seylerle ugrasacak zamani olmadigini ve cogu zaman kokpit cami disinda hicbir yerin silinmedigini de soyluyorlar. Bunu da zaten 2. Dunya Savasi sirasinda cekilen resimlerde de gorebilirsiniz. Hatta o kadar geriye bile gitmeden, Korfez veya Irak savasi sirasinda cekilmis F-14/F-18 resimlerinde ucaklarin ne kadar cok kir topladigi ve kimsenin temizlemedigi acikcak goruluyor. Bu arada F-14 lerin panellerinin daha derin ve ayrik oldugu icin cok daha fazla kir topladiklarini da eklemem lazim.

Senin yaptigin Hellcat'e gelirsek, oncelikle bir kac tane daha period resmine bakmani tavsiye ederim.
- Kanat ustundeki silah lekelerinin hemen hemen olmamasi lazim. Bu websitesinde (http://www.asisbiz.com/il2/F6F-5/F6F-5-Hellcat.html) ve internette daha bir suru resim var ama eger sunlara bakarsan, kanatlarin ustunde hic silah lekesi olmadigini gorursun:



Fakat kanatlarin alti yukarida da belirttigim gibi ozellikle deliklerin cevresinde berbat durumda:


- motor egsoz lekelerinin ne kadar kotu oldugunu gormek istiyorsan su resimlere bak:




Gordugun gibi, leke kanatlarin ustundeki hava akimi yuzunden govdenin yanindan, kanat-govde birlesim noktasina ve hatta kanadin ustune kadar yayilmis. Bir dikkat etmen gereken nokta, egsozlarin tam bittigi yerdeki plaka boyali olmadigi ve aluminyumdan farkli isiya daha dayanikli bir maden oldugu icin "burnt metal" renginde boyaman gerekiyor.

Umarim bu kadar uzun yazdigim icin kizmamissinizdir. Baska sorulariniz varsa cevaplamaya calisirim...
Deniz


Mesajı Yazan: denizp
Mesaj Tarihi: 09/03/2012 Saat 03:39
Bu arada senin yaptigin Hellcat'in benzeri Plastic Pics'te.
http://www.network54.com/Forum/47751/thread/1331245001/1331247658/Hellcat+-+1-48+-+Hobbyboss...more+pics...%20 - burada ve http://www.network54.com/Forum/47751/thread/1331151865/1331221003/Hellcat+-+1-48+-+Hobbyboss%20 - burada






Mesajı Yazan: mithat
Mesaj Tarihi: 09/03/2012 Saat 12:57
foto?raflary son yükledi?imden beri neler olmu? burada böyle :)) maketçilikte çok yeni oldu?umu ve her makette kendime bir ?eyler katty?ymy dü?ünüyorum ve bu bilgiler çok yapycy ve ö?retici benim için. eskitmeye gelince, haklysynyz. pek ara?tyrma yapmadym. elimde bir sürü örnek olmasyna ra?men kafama göre takyldym. e?er bir gün ü?enmez ve hellcat'i tekrar tezgaha sokarsam bütün uyarylary takiben aya?ymy denk alyrym!.. ;) herkese payla?ymlary için te?ekkürü bir borç bilirim, saygylarymla...

-------------
mithat


Mesajı Yazan: onurku
Mesaj Tarihi: 09/03/2012 Saat 23:11
Bu Hellcat güzel olmu?, eskitmeleri de çok güzel ama yapan ki?i nedense makineli tüfekleri koymamy?.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.04 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide - http://www.webwizguide.info