Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Akilsiz basin cezasi :(

Nereden Yazdırıldığı: ModelSitesi
Kategori: Plastik Modeller
Forum Adı: Sivil Araçlar
Forum Tanımlaması: Askeri amaçli olmayan tüm araçlarla ilgili bilgi paylasimi alani
URL: www.modelsitesi.com/forum2/forum_posts.asp?TID=603
Tarih: 16/11/2024 Saat 16:36
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 8.04 - http://www.webwizforums.com


Konu: Akilsiz basin cezasi :(
Mesajı Yazan: BUROCK
Konu: Akilsiz basin cezasi :(
Mesaj Tarihi: 03/11/2005 Saat 04:56
Bu kiti uzuun bir aradan sonra tekrar elime aldim bitireyimde yeni bir kite baslayayim diye ama dekalleri ve yapim klavuzunu takip etmemem sonucu cekiclemek uzereyim Yinede sakin olmaya calisiyorum.Oncelikle ralli araci seven dekaline katlanir mantigiyla dekaldeki 1001 sorunu mumkun oldugunca halledip vernigini attim fakat is cam takma olayina gelince arka spoiler'i monte etmeden once arka cami takmam gerektigi gercegini yapim klavuzundan ogrenmis oldum Simdi spoiler'i yerinden cikarsam dekal hacamat olacak ,camida kesemeyecegime gore nasil bu cami buraya oturtacagim







-------------
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise
You Must First Be Young and Stupid !!



Cevaplar:
Mesajı Yazan: Tamer Özkan
Mesaj Tarihi: 03/11/2005 Saat 05:15
Geçmiş olsun. Bazen bu tür kazalar modelcilğin gelişmesine vesile olabilir

Kitin Tamiya 24241 olduğunu düşünüyorum. Aklıma gelenleri basitten zora doğru yazayım;

1- Cadde versiyonu yapacak arkadaştan dekal istenir

2- Dekalin kanat- gövde birleşim yeri bantlanır,dekal jilet ile kesilir .Buzdolabının dondurucu kısmında tutulan gövde ertesi gün dikkatlice yerinden sökülür ,cam yerine takılır kanat tekrar yapışır vernik le ek yeri kapatılmaya çalışılır. fırça ile uygun renkten rötüş yapılma ihtiyacı olursa , enamel boya +terebentin tercih edilir.

3- Kanat sökülür,Movistar yazısı folyo ile mat beyaz kesilir.Kanat takılır koruycu vernik atıldıktan sonra dikkatlice lacivert airbrushlanır sonra folyo yapışır

4- Cam'ın fazla yerleri kurşun kalemle çizilir,etrafı bantlanır çok yavaş maket bıçağı ile yontulur en son zımparalanır ,yerine takılır.dremel tipi aletler çok dikkatli kullanılmalıdır ,sıvaşma ,erime yapabilir

Kolay gelsin
Tamer



Mesajı Yazan: HAKAN
Mesaj Tarihi: 03/11/2005 Saat 05:28
Geçmiş olsun Burak.Tamer'i takip et en mantıklı açıklamaları yapmış.İşte insanlar böyle böyle ustalaşıyor.
Kolay gelsin.

-------------
http://public.fotki.com/nosferattu/ - NOSFERATTU'S MODELCARS


Mesajı Yazan: BUROCK
Mesaj Tarihi: 03/11/2005 Saat 05:56
Tamer Bey oneriler icin tesekkurler. En iyisi bu kiti bir sureligine daha kenara koyup yeni bir kite baslamak ve daha sonra sakin kafa ile yeniden ele almak cunku bu dediklerinizden birini simdi yapmaya kalksam biliyorum kiracagim ve rahatlayacagim

Bu arada kit dediginiz gibi 24241 ve cadde versiyonu yapacaklardan dekal ricasinda bulunurum tabiki

-------------
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise
You Must First Be Young and Stupid !!


Mesajı Yazan: benbeni
Mesaj Tarihi: 03/11/2005 Saat 06:51
Burak geçmiş olsun.

Kesinlikle modeli bir kenara kaldır ve ilerleyen bir zamanda sakin bir kafayla gerekli tamiratları yap.Yoksa benim yaptığım gibi modelin geleceğinde bir çekiç darbesi olabilir.

Tamirat için en uygun yolsa Tamer abinin 2 nolu çözümü

Kolay gelsin

-------------
Herkes kendi Tanrısına, diğerlerinin dualarını susturması için yalvarıyordu


Mesajı Yazan: z edition
Mesaj Tarihi: 03/11/2005 Saat 07:43
ya burak aylardır bir kit bitirecektin oda elinde kaldı. Ben kendime kızıyorum yavaş bitiriyorum diye sen bendende betersin hiç bitirmiyosun. Geçmiş olsun öncelikle benim önerim Tamer abi no:4 olacak bence en kolayı ve kısa yolu odur.


Mesajı Yazan: BUROCK
Mesaj Tarihi: 03/11/2005 Saat 08:21
Evet Ozan aylar sonra kiti bitirelim diye girdik ama bitiremedik Neyse bundan sonra biraz daha caliskan olucam.

Omer seninde dedigin gibi daha sonra sakin kafa ugrasmak uzere kaldirdim.
Su anki durumuna ait birkac foto gostereyim bari





-------------
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise
You Must First Be Young and Stupid !!


Mesajı Yazan: BUROCK
Mesaj Tarihi: 03/11/2005 Saat 08:22




-------------
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise
You Must First Be Young and Stupid !!


Mesajı Yazan: BUROCK
Mesaj Tarihi: 03/11/2005 Saat 08:22



-------------
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise
You Must First Be Young and Stupid !!


Mesajı Yazan: BUROCK
Mesaj Tarihi: 03/11/2005 Saat 08:43
Ve gordugunuz gibi buyuk bir hiz gostererek yeni kiti sectim ve kutusunu actim
Buyuk usta Makinen anisina bir Evo6 yapalim bakalim.



-------------
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise
You Must First Be Young and Stupid !!


Mesajı Yazan: Tamer Özkan
Mesaj Tarihi: 03/11/2005 Saat 19:19
Aklıma bir şey daha geldi,

En son DTM yarışında kazalı Alfa Romeo 'yu gözümüzün önünde koli bandı ile yeniden yaptılar.

Arka tarafı hasarlı yapabilirsin.

Camı traşla ,sonra camın bir tarfına maske bandı yapıştır .
Fantazisi de var, dal çekiç ile .

Sonra testors veya microscale cam yapıcı sür, donsun yerine koy .Etrafa yeşil koli bandı geç ,olay tamamdır


Mesajı Yazan: BUROCK
Mesaj Tarihi: 03/11/2005 Saat 23:24
Evet olmadi o sekil yapacagiz.Hatta araci ralliye sokup kirletmekte lazim .Yerlesik duzene gecip airbrush olayina girince bakacagiz caresine

-------------
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise
You Must First Be Young and Stupid !!


Mesajı Yazan: z edition
Mesaj Tarihi: 04/11/2005 Saat 00:18
Yazık olmuş gayette detaylı oluyomuş. Yanlız bir sorum olacak emniyet kemerleri, figürler v.s. kittenmi çıkıyor


Mesajı Yazan: CErginbas
Mesaj Tarihi: 04/11/2005 Saat 01:39
Burak

bence spoilerde yaşadığın sorun dışında model çok güzel olmuş. Sakın saın çekilemeye kalkma.
Hatta şöyle birşey yap derim ben. Bu kitten bir tane daha al. Hasarlı yeri tair edip üstüne yeni decalleri yapıştır. Yeni aldığın kiti de sen kendin yol versiyonu yaparsın. Neticede iç kısmında ve dış decallerde baya bir emek var ve güzel de olmuş. Bence o emek yeni bir kit daha almaya değer.   

Hatta yenisiyle Hakan abini bahsettiği tuning olayına girersin.

-------------
Üretime evet, polemiğe hayır!!!


Mesajı Yazan: BUROCK
Mesaj Tarihi: 04/11/2005 Saat 01:59
Orjinalini yazan: z edition

Yazık olmuş gayette detaylı oluyomuş. Yanlız bir sorum olacak emniyet kemerleri, figürler v.s. kittenmi çıkıyor


Ozan kitten sadece figurler cikiyor.Emniyet kemerleri studio27

-------------
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise
You Must First Be Young and Stupid !!


Mesajı Yazan: BUROCK
Mesaj Tarihi: 04/11/2005 Saat 02:01
Orjinalini yazan: CErginbas

Burak

bence spoilerde yaşadığın sorun dışında model çok güzel olmuş. Sakın saın çekilemeye kalkma.
Hatta şöyle birşey yap derim ben. Bu kitten bir tane daha al. Hasarlı yeri tair edip üstüne yeni decalleri yapıştır. Yeni aldığın kiti de sen kendin yol versiyonu yaparsın. Neticede iç kısmında ve dış decallerde baya bir emek var ve güzel de olmuş. Bence o emek yeni bir kit daha almaya değer.   

Hatta yenisiyle Hakan abini bahsettiği tuning olayına girersin.


Sagol Ceki. Dedigin gibide yapabilirim hic fena fikir degil ama bir sure bu kiti gormek istemiyorum

-------------
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise
You Must First Be Young and Stupid !!


Mesajı Yazan: BUROCK
Mesaj Tarihi: 04/11/2005 Saat 06:18
Hicbirsey olmazsa en son ne yapacagimi buldum

Arka cama gerek bile yokmus halbuki



-------------
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise
You Must First Be Young and Stupid !!


Mesajı Yazan: Tamer Özkan
Mesaj Tarihi: 04/11/2005 Saat 07:07
Orjinalini yazan: BUROCK

Hicbirsey olmazsa en son ne yapacagimi buldum

tamamdır .tavan için saç kurutma makinesi kullanabilirsin


Mesajı Yazan: roadrunner
Mesaj Tarihi: 04/11/2005 Saat 08:28
Orjinalini yazan: BUROCK

Hicbirsey olmazsa en son ne yapacagimi buldum

Arka cama gerek bile yokmus halbuki



ohhhh

-------------
Long Live Rock & Roll


Mesajı Yazan: BUROCK
Mesaj Tarihi: 07/04/2006 Saat 22:37
Orjinalini yazan: Tamer Özkan



2- Dekalin kanat- gövde birleşim yeri bantlanır,dekal jilet ile kesilir .Buzdolabının dondurucu kısmında tutulan gövde ertesi gün dikkatlice yerinden sökülür ,cam yerine takılır kanat tekrar yapışır vernik le ek yeri kapatılmaya çalışılır. fırça ile uygun renkten rötüş yapılma ihtiyacı olursa , enamel boya +terebentin tercih edilir.



Uzun aradan sonra baktim model beni unuttun der gibi bana bakiyor dun gece Tamer Hocanin 2 numarali tavsiyesini uygulayarak cami yerine taktim.
Birkac yere rotus,kaput mandallari ve ayna gibi ufak tefek is disinda bitti.
Ondeki buyuk ford dekalininde yerinden kaymis oldugunu yeni farkettim , verniklerken aklim nerdeydi acaba :)
Neyse bu kadarcik kusurla atlattik sukur :)





-------------
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise
You Must First Be Young and Stupid !!


Mesajı Yazan: BUROCK
Mesaj Tarihi: 07/04/2006 Saat 22:37


-------------
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise
You Must First Be Young and Stupid !!


Mesajı Yazan: Korkut
Mesaj Tarihi: 07/04/2006 Saat 22:53
Sağ ayna da eğitim zayiatı oldu galiba??
Jant detayları harika. Bir de süpap olsa gerçeği gibi duruyor.
Sonuç olarak gayet temiz, bakmalık bir model olmuş. Ellerine sağlık!

-------------
http://www.korkutvarol.com - http://www.korkutvarol.com


Mesajı Yazan: HAKAN
Mesaj Tarihi: 07/04/2006 Saat 23:26
Eline sağlık kardeşim.Bu ne güzellik böyle.Bakmaya doyamadım.Süper diyorum başkada bişi demiyorum.
+10 Perfecto üstü fantastico :))

-------------
http://public.fotki.com/nosferattu/ - NOSFERATTU'S MODELCARS


Mesajı Yazan: BUROCK
Mesaj Tarihi: 07/04/2006 Saat 23:53
Ustalardan guzel yorumlar almak insani mutlu ediyor :)

Orjinalini yazan: Korkut

Sağ ayna da eğitim zayiatı oldu galiba??


Korkut hocam aracin orjinalindede ayna yok;



-------------
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise
You Must First Be Young and Stupid !!


Mesajı Yazan: Korkut
Mesaj Tarihi: 08/04/2006 Saat 00:06
Aaaa hiç farkında değilim! Pardon!

Ama taksalar iyi olur, onlar bizim "sağlayan" Renault-12 leri daha tanımıyorlar!!!

-------------
http://www.korkutvarol.com - http://www.korkutvarol.com


Mesajı Yazan: CErginbas
Mesaj Tarihi: 08/04/2006 Saat 01:28
Burak çok güzel olmuş.. Ellerine sağlık. Sorunu çözmene çok sevindim. Zira hem içinde hem dışında, işçilik süper. Ford decalini de kafaya takmaya bile değmez bence.

İyi çalışmalar

-------------
Üretime evet, polemiğe hayır!!!


Mesajı Yazan: BUROCK
Mesaj Tarihi: 08/04/2006 Saat 01:40
Tesekkurler Ceki.

Orjinalini yazan: Korkut

Aaaa hiç farkında değilim! Pardon!

Ama taksalar iyi olur, onlar bizim "sağlayan" Renault-12 leri daha tanımıyorlar!!!


:) bosver abi taksalarda saglariz takmasalarda ;)

-------------
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise
You Must First Be Young and Stupid !!


Mesajı Yazan: ardeth
Mesaj Tarihi: 08/04/2006 Saat 01:59
coşmuşsun Burak eline sağlık.

-------------
Bu dünya fanidir sakyn aldanma, ma?rur olup tac-ü tahta dayanma, yedi iklim benim deyu güvenme...


Mesajı Yazan: BUROCK
Mesaj Tarihi: 08/04/2006 Saat 04:16
Orjinalini yazan: ardeth

coşmuşsun Burak eline sağlık.


Tesekkurler Aygun :)


-------------
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise
You Must First Be Young and Stupid !!


Mesajı Yazan: yıldırayalioğlu
Mesaj Tarihi: 08/04/2006 Saat 17:25
çpk iyisin burak.bir tavsiye olarak bu bu rally modellerinde eskitme veya kirletme çalışmalarına başlamalısın diye düşünüyorum.bence süper olur.arabalrının sıfır halini görüyoruz.bide kullanılmış hallerini görmek isterim sende.selam lar


Mesajı Yazan: BUROCK
Mesaj Tarihi: 08/04/2006 Saat 20:40
Sagol Yildiray.Su anda sadece sprey ile calistigim icin eskitme isine girmedim ama ilerde airbrushla birlikte arada sirada eskitiriz herhalde :)

-------------
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise
You Must First Be Young and Stupid !!


Mesajı Yazan: impreza
Mesaj Tarihi: 08/04/2006 Saat 21:54
merhaba burak
wrc'yi ve wrc yapan modelcileri seviyorum. (diğer modelleri yapan arkadasları da seviyorum üzülmeyin:)))
yine güzel bi model cıkarmıssın ortaya. tebrikler.
her insan yaparbilir ama o arka camda yaptıgın hatayı yapmamamn gerekirdi bence. ben de bazen model cabucak bitse de oturup karsısına seyretsem diye acele edeim. bi de bakarım biyerinde bisey unutmusum. :))
bu kitten bende de var ve kutusunda yapılacağı günü bekliyor.
çalışmalarında basarılar.



-------------
impreza
watashi wa Toruko-jin desu



Mesajı Yazan: benbeni
Mesaj Tarihi: 09/04/2006 Saat 04:23
Abi harika bir model daha.Ellerine sağlık.Bu modelden ne ders alıyoruz.Eğer bir modeli yaparken hata yapmışsak hemen o aracı oldu bittiye getirip bitirmeye çalışmıyoruz.

O modeli bir süreliğine rafa kaldırıp daha sonra tekrar modeli sağlam kafayla ele alıp böyle şaheserler yapıyoruz.

-------------
Herkes kendi Tanrısına, diğerlerinin dualarını susturması için yalvarıyordu


Mesajı Yazan: BUROCK
Mesaj Tarihi: 09/04/2006 Saat 09:22
Engin, Omer guzel yorumlariniz icin tesekkur ederim :)
Aslinda cok daha fazla ozen gostererek bitirmek istedigim bir modeldi(ornegin aracin icine butun kablolari dosemeyi falan dusunuyordum) ama arka cam olayindan sonra insan ister istemez soguyor biraz.Omerin dedigi gibi yinede bu sekilde sorunla karsilasilan bir modeli bir sure kenara koyup sonra ele almak en iyisi cunku sicagi sicagina o sinirle isi daha berbat etmekten oteye gidilmiyor :)

-------------
Burak BALKIR
..To Become Old and Wise
You Must First Be Young and Stupid !!


Mesajı Yazan: Varol
Mesaj Tarihi: 09/04/2006 Saat 11:10
Burak Bey,

Elinize sağlık çok güzel olmuş.Bu arada sorun durumunda biraz bekleme konusuna katılıyorum ama genellikle dayanamayıp tekrar ele alıyorum:)

Kolay gelsin

Sait



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.04 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide - http://www.webwizguide.info