2007 Türkiye ?ampiyonasy IInci Ayak Güncesi
Nereden Yazdırıldığı: ModelSitesi
Kategori: Duyuru ve Uyarılar
Forum Adı: Yarışma ve Sergiler
Forum Tanımlaması: Aktivitelerde coşalım
URL: www.modelsitesi.com/forum2/forum_posts.asp?TID=4430
Tarih: 30/11/2024 Saat 10:35 Program Versiyonu: Web Wiz Forums 8.04 - http://www.webwizforums.com
Konu: 2007 Türkiye ?ampiyonasy IInci Ayak Güncesi
Mesajı Yazan: Ares
Konu: 2007 Türkiye ?ampiyonasy IInci Ayak Güncesi
Mesaj Tarihi: 29/05/2007 Saat 23:16
Yary?tan bir hafta önce ba?layan hazyrlyklarymyzyn ilk a?amasy eldeki ekipmany ayarlamakty. Ylk a?amada Serdarla motora el attyk, Orion 7x1'in önce commutatorunu kestik akabinde dynometreye ba?ladyk, 200 watt a 56 küsur bin devir verdi?ini görünce dikkatimizi arabaya yönelttik. Ylk i? komple arabayy söküp temizledim, seramik toplara sahip olmasyna ra?men ayary kaçan rulmanlary yenileriyle de?i?tirdim, üstünde çatlak vesaire olan salyncaklary yeniledim, a?ynmy? titanyum vidalary da yenileyip ön universal ?aftlary çelikten aluminyuma çevirdim. Genel arabayy tek parça haline getirdikten sonra Team Magic Setup system yardymyyla asfalt pist için gerekli temel ayarlary ?asiye uyguladym. 1/10 Toring klasmanynda yary?aca?y için mevcut tek kapyly Peugeot kaportasyny kullanmam mümkün olmady?y için son i? olarak dört kapyly bir kaporta hazyrladym. Kaporta seçimimi Blitz firmasynyn TC koduyla piyasaya sürdü?ü Dodge Stratos'tan yana kullandym. Gerekli delikleri reamer ile açyp plotterdan kestirdi?im maskeler yardymyyla kaportayy Pactra polikarbon boyalarla boyadym, son kat olarak Tamiya polikarbon beyaz attym. Renk kombinasyonunda Masami Hirosaka tarafyndan kullanylan ve zaman içinde gayriresmi Yokomo yary? renkleri haline gelen tonlary kullanmaya özen gösterdim. Ön yzgara, sisler ve arka stoplar haricinde çykartma kullanmadan kaportayy bitirdim. Yola çykmadan önceki son hali ?u ?ekildeydi.
Hava tahmin raporlary dahilinde Ankara cuma günü ya?murlu ve parçaly bulutlu gözüküyordu. Sabaha kar?y 04.15de ba?layan yolculuk Bolu çyky?ynda günün ilk y?yklaryyla beraber bu tahminin do?ru oldu?unu bize gösteren bulutlaryn altynda devam etti.
Sabah 07.00de Gölba?ynda konu?lanaca?ymyz otele vardyk. Gereksiz e?yalary odada byrakyp 4 kilometre mesafedeki Yavru Oyuncak pistine yollandyk. Piste vardy?ymyzda ilk farketti?imiz tepemizde daireler çizen bir adet Casa'ydy.
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Cevaplar:
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 29/05/2007 Saat 23:33
Gece 00.30da otobüs kiralayyp yola çykan Istanbul ekibi biz piste vardy?ymyzda çoktan ekipmanlary açyp arabalaryn ba?laryna oturmu?lardy.
Foto?rafta Istanbul kadrosundan Deyvi Levitas.
Bizde onlara uyup yanymyzda götürdü?ümüz masayy kurarak ortama yayyldyk. Günün ilk sürprizini aracyn motorunu lehimledi?imde bizzat ya?adym. Aldy?ym günden beri beri yolda byrakmayan Novak Cyclon elektronik hyz kontrolörüm motora akym göndermiyordu. Bu sürpriz bütün haftasonu ya?ayacaklarymyn bir habercisi gibiydi. Önce motoru alycyyy ve hyz kontrolörünü elimizdeki di?er ekipmanla de?i?ik kombinasyonlarda test ettik, böylece sorunun kayna?ynyn ESC oldu?unu kesinle?tirdik. Akabinde esc nin bütün kablo takymlaryny kontrol ettik, kontrol ünitesininde çaly?ty?yny görünce sorunun fetlerde oldu?una kanaat getirdik, kysacasy pist ortamynda tamir edilmesi orta vadede mümkün olmayan bir problem oldu?una karar verdik. Bir önceki yary?ta Can'yn ters kablolamasy neticesinde yanan Serdar'yn yedek VFS Masami edition ESC'den de mahrum olmamyz neticesinde en bildik yola ba?vurdum, "Elinde fazla esc olan var my?" diye dola?an bir tip:)
Yanyt çok geçmeden sevgili Kubilay Kütük'ten geldi ve bana do?ru havada uçan Novak GTX'i zarif bir plonjonla yakalayyp araca ba?lamak üzere hareketlendim. Tam o esnada Özg?r Derin GTX'in tamirat gördü?ünü ve 7x1 gibi bir "saçmalyk" ba?lamamam gerekti?ini belirtti. Mevcut esc'ye birde motor uydurmak sorunsalyny yedek parça kutusundaki motor parçalaryndan bir adet 12 Turn imal ederek çözdüm. Toplanan 12yi dynoya takynca oldukça verimli de?erlere sahip oldu?unu görüp mutlu oldum ve bu de?erlere uygun di?li kombinasyonunu denemeye ba?ladym. Bütün bu hengame esnasynda hala Istanbul'da bulunan ve mekana cumartesi ak?amy intikal edecek olan Can'y arayyp no limit bir esc bulmakla görevlendirmeyide unutmadym.
Cuma ö?leden sonrasynda arabam en sonunda piste çykabilecek duruma gelmi?ti. Araca takyly 27 shore luk az a?ynmy? Shimzu lastikleri Reedy ysytycylar marifetiyle ysytyp piste çyktym.
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Melih Pekol
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 00:21
anla?yldy,
bu i? bizi iyice a?my?,
iyi ki otomobillere artyk elimi sürmüyorum, duvarda müzelik misali asyly duruyorlar
------------- MP
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 00:43
:))
Gerisi tam destan Melih abi, ?u an yazmaktayym:)
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 00:47
Aracyn trim ayarlaryny düzenleyip pistte iki tur atyp yapmam gereken ayarlary not edip pite geri döndüm. Bu esnada yakla?an kapkara bulutlary gözönüne alyp Serdarla ekipmany toplayyp otelin yolunu tuttuk. yanymyza almaya ü?endi?imiz masayy Berk hakgüdere zimmetledikten sonra çykty?ymyz tolculu?un 10ncu dakikasynda Berk arayyp üstüne adam dü?en!! masamyzyn kyryldy?yny haber verdi.
Otelde temizlendikten sonra elzem duraklardan olan Hobbytime'a do?ru sevgili Levent Ba?ara'yy i?yerinden toplayyp yollandyk. U?ur beyle muhabbetimizi müteakiben edindi?im komple vallejo RLM serisiyle beraber terki mekan eyleyip Tunaly civarynda Uygar Umulu'yuda kadroya katarak bir kafede saha ara?tyrmasy yaptyk. Bulu?manyn sonunda Karumun otoparkynda arkada?larymyzy y?yn kylycyyla vaftiz ettikten sonra tekrar piste döndük. Kurulan çadyrlaryn ortasynda slalom yaparak ak?am geyi?ine katyldyk. Geyik sonrasy otele dönüp komple odayy pit alany ?eklinde dekore ettikten sonra araçlarymyza gün içinde not aldy?ymyz ayarlary uyguladyk. Asfaltyn tutuculu?una istinaden tweak ayaryny bitirip komle aracy sertle?tirmeye ba?ladym. Normalde kullanmady?ym arka viraj demirlerini takyp droop ayarlaryny 5 milimetreye indirdim. Toe açysyny out 1 dereceden 0 dereceye getirip kamber ayarlaryny önde 0.5 arkada ise 1 derece olacak ?ekilde düzenledim.
Cumartesi sabahy Seeding turlaryna çykmadan önce belirledi?im di?li orany 6,296/1 di, 3300 NiMH pillerle 5 dakikalyk seedingte bu oranyn oldukça yava? kaldy?yna mü?ahade ettim keza EP klasmanynda araç kullananlarynyn yarysynda fazlasy brushless motorlar kullandyklary için tur zamanlary benim 12 sarymly motoruma oranla 2,5 saniye daha hyzlyydylar. Buna ra?men 5 dakikada 12 tur atyp bu performansla son gruba kalmadan yary?a devam edebilece?imi görerek sevindim, ama acilen 7 turnluk motorumu çaly?tyracak bir ekipman bulmalyydym. Olmayacak duaya kysa vadede amin demek yerine mevcut motoru oldukça zorlayabilecek bir risk alma yoluna gittim, motor di?lisini 4 di? birden büyüterek orany 5,682/1'e çektim. Bu oran kalky?ta dezavantaj yaratsada devirlendikçe kömürsüz motorlara nispeten kafa tutacak hyzy bana sa?layacakty.
Ylk kalifkasyon turlarynyn startyyla beraber ilk virajda ikincili?e çykyp düzlükte liderlik için ata?a kalktym, küçük di?li orabnym sayesinde düzlü?ün ilk çeyre?imde Ozan tercan'yn Corally RDX'ini yakaladym. Hatry sayylyr bir hyz farkyyla sa?yndan geçmi?tim ki araba tam sol kumanda alyp yoldan çykty. marshallar tarafynda yola döndürüldükten sonra yarym tur gerisinde kaldy?ym grubu ikinci turda yakalayacak bir tempoyla devam ettim, grubu kaladym ?imdi önemli olan adam geçmekten ziyade tur sayysy dedi?im anda gene tam sol kumandayla yoldan dy?ary uçtum. tarih tekerrür tadynda bu olay ba?yma üçüncü defa gelince ki bu seferinde direkt marshallyk yapan Özgüre do?ru uçtum, arabayy dü?ük hyzda pite getirip ilk kalifikasyon turunu byraktym. Sebebini bilmedi?im bir sorun vardy ve biraz daha zorlamam öncelike etrafa, akabindede kendi ekipmanyma zarar verecek boyutlara ula?masyny önlemenin en temiz yolu buydu. Serdarla arabayy komple elden geçirdik ama sorunun kayna?yny bulamadyk. Kumanda desek pilleri tamdy, frekans kary?masy desen DSM kullandy?ym için mümkün gözükmüyordu. çaresizce ikinci kalifikasyon turuna hazyrlanmaya ba?ladym. Start verildi?inde oldukça tedirgin olarak gaza asyldym nitekim sebebi belli olmayan hangi ?artlar neticesinde ba?gösterdi?ini bilmedi?im bir problem vardy. Bu nedenle kalky?ta grubu arkadan izlemeye karar verdim ilk turlarda, keza grubun içinde giderken ayny sorun ba?gösterirse benle birlikte ba?ka arabalarynda ba?yny yakma ihtimalim vardy. Ykinci tura girerken sorunun kendini göstermemesi sonucu hyzlanmaya ba?ladym ve grubun en arkasynda seyreden araca atak yapacak mesafeye yerle?tim, tam bu esnada arac ayny ?ekilde komtrolden çykyp yolun dy?yna püskürdü. Hiç riske atmayyp olayy direkt kontrol kulesinden inip arabayy pite götürdüm. Aracy standa koyup tam devir ve yükte test etmeye ba?ladym. testin sonucunda vardy?ym nokta araç tam devir gördü?ünde ortaya çykan vibrasyonun esc nin kablosunda temassyzlyk yaratty?y ve kesilen akym neticesinde alycynyn failsefa olarak tam sola direksiyon verip gaza asyldy?y gerçe?iydi. Bunun sonunda ikinci esc yide araçtan söküp yeni bir esc aramasyna ba?ladym. Bu sefer Sertaç Bayar sa?olsun elinde kullanmady?y bir Nocvak Cyclon oldu?unu söyleyip imdadyma yeti?ti. Cyclon'un üstündeki Dean's kablolamayy söküp acil ?ekilde aleti kendi kablolama sistemine entegre ettim ve üçüncü kalifikasyon turunu beklemeye ba?ladym. piste çykmaya 10 dakika kala lastikleri takmak için masaya uzandy?ymda ba?ka bir sürprsi beni bekliyordu. Serdar sa?olsun havyayy yanly? yere byrakyp lastiklerimden birinde bir adet krater açmy?ty. Ona ra?men gidersin aslansyn kaplansyn gazyny yememen neticesinde 33 shoreluk bir set lasti?i bana toka etti. yeni set lasti?in daha sert olmasy neticesinde aracyn mevcut ayarlaryyla oldukça oynak bir platforma sahip olaca?ymy dü?ünerek gerene grubu geriden takip edecek bir taktik benimsedim. ikinci turda lastiklerin ysynmaya ba?lamasyn neticesinde arttyrdy?ym tempomla ikinci syraya kadar yükseldim. Aly?yk oldu?um cyclonda yapty?ym yüzde onluk fren oranyda bu tempomda bana yardymcy oluyordu. One-way avantajyyla fren kullanmadan yalnyz devir keserek girdi?im 90lyk ve 180lik virajlar brushless motorlaryn yüksek devir, sert fren kombinasyona kar?y kullanabilece?im tek taktikti. Bu takti?in neticesinde uzun düzlü?ün ba?ynda Burak Mamati'nin X-Rayin tamponuna kadar gelmeyi ba?ardym. düzlük spnundaki kombine virajlarda içeri kapanyp ideal çizgiyi yakalamam sonucundada liderli?i devraldym. Ama maalesef bu liderlik yalnyzca 3 saniye sürebildi keza X-ray gaz kesmeden soldan çarpynca arabam bir yana ön sol lasti?im ba?ka bir yana gitti. Pitten ko?an Serdar kopup giden lasti?i arabaya takyp beni piste geri yollady. Ama yary? 5 dakika olunca bu i?lem esnasynda liderden 6 tur geriye dü?mü? oldum. Arabanyn trimin kaymasyna ra?men tam gaz yüklenmeye ba?ladym tur sayysyny arttyrmak için. X-Ray'den yedi?im turlardan birini henüz geri almy?tym ki bu sefer ikinci kombine viraj grubunda gene ayny noktadan ayny ?ekilde bir darbe aldym, bu sefer pilim da?yldy?y için direkt yary? dy?y kaldym. Ayny araç tarafyndan iki defa hasara u?ratylmak açykçasy sinirlerimi zyplatmaya yetmi?ti, aracy pitte incelerken asabiyetim bir kat daha artty keza pilin yanysyra bir adet jantym kyrylmy? ce ön sa? aluminyum universal ?aftym ortadan kesilmi?ti. Bu netice beni C-Main'e atmy?, ekstradan ba?yma bir sürü i? açmy?ty. Ak?ama kadar oturup aracy komple elden geçirdim, Önce CGM tub chassis'ye döneyim dedim, sonra a?yrlyk nedeniyle vazgeçtim, akabinde ön taraflara çelik ?aftlary takarak mekani?i düzelttim. Cyclon sayesinde 7x1 ide araca entegre edip cumartesi gününü sonlandyrdym. Bursaly modelcilerin mangal sefasy günün yorgunlu?unu unutturacak düzeydeydi.
Dy?arda mangal yapylyrken içerde de hummaly çaly?malar sürmekteydi.
Yakyn planda Serdar'la benim masam; Serdar'yn masadaki laptop dynoya ba?ly.
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 00:51
Kubilay Kütük ve Özgür Derin GP lerle cebelle?irken. Özgün komple ?asiyi da?ytty?y için aracy yeni ?asi etrafynda syfyrdan toplarken..
RC Killer Team kadrosu; Taner Timurlenk, Umut Mutlu ve Cengiz Sönmezler liderli?inde ayar pe?inde geçirilen saatler.
Dy?ardaki pit masalaryndan genel görünüm, ön planda Berk Hakgüder (masa katili) tykynyrken, Ozan Tercan ve RcTeamGo kadrosunun bir kysmy.
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 01:11
Corally RDX, TeamGO'nun EP takym arabasy.
Ve pazar günü...
Günün ilk yary?y EP C-Main yary?yydy. Antrenman havasynda gazlayyp bir üst tura çyktym, genel trim ve hi-pot ayarlaryyla oyna?ty?ym için bu süre zarfynda kayda de?er bir olay ya?amadym. yary?tan sonra arka viraj demirini söküp arabanyn ön kysmyny 1mm daha a?a?yya aldym ve B-main için dakikalary saymaya ba?ladym. Yary?tan yarym saat önce Berk elinde fazladan 24 shore'luk bir set lastik oldu?unu söyleyince hiç polemi?e girmeyip arabaya taktym, keza 7 turnle 33 shoreluk lastikler hafif buz pateni tadynda yol tutmaktaydy. 10 ki?inin start alaca?y B-Main de ilk 5'in A finaline çykacak olmasy ortama az da olsa stres yüklemi?ti. Ama bu sefer yol tutan bir aracym ve istedi?im di?li kombinasyonunu kaldyaracak bir motorum vardy. 7 sarym motor için riskli olabilecek bir oran olan 8,628/1 oranyny uygulamy? ve griddeki sekizinci cepte start anyny bekliyordum. Serdar'yn a?a?ydan sakin kalk kyrma aracy demesine ra?men start verildi?i an direkt teti?e asyldym, rakipleri kollama, ilk viraja çizginin dy?yndan girme ve birazda ?ans yardymyyla düzlü?e çykan üçünü virajyn sonunda liderli?i ele geçirdim. Riskli di?li oranym sayesinde arac inanylmaz hyzlanmy? brushless kullanycylarynyn kar?ysynda küçükte olsa bir avantaj elde etmi?tim.ikinci tura lider girip arayy açmaya ba?lamamyn akabinde düzlükte araç birden 2 spin atyp yoldan çykty. Kabus tekrar ba?lamy?ty ve bu sefer nedenleri hakkynda hiçbir fikrim yoktu. Gazy her byraky?ymda spin atmasy arabanyn ilk be?te bitirme umutlarymyda söndürünce zorunlu olarak arabayy kyrmamak için pite geri döndüm. yary? günü benim için erken bitmi?ti ve bunun müessibi çok kysa süre sonra orata çykty. Yumu?ak hamurlu lastikler ysynyp genle?mi? ve yapy?tyrycylary atyp janttan syyrylyp sol arka amortisöre dolanmy?ty. Buna üzülecek vakit yoktu keza Serdar'yn 1/10 GP D-Main yary?ynyn zamany yakla?maktaydy ve pitini benim vermem gerekiyordu. B-Main için bana 4300lük pillerini veren Onur Karaçuhanlylar'la (Amorfy) beraber Serdara pit vermeye ba?ladyk. Rodajy bile bitmemi? motoruyla Serdaryn arabasy pistin en yava? benzinlilerinden biri olmasyna kar?yn, hyzly pit stratejisi ve Serdar'yn insana baygynlyk veren otomatik pilotajy (her tur insan ayny zamany dönebilir mi? Serdar'sa döner) her main'de ilk guruba girip A finaline kadar çykmayy ba?ardy. Kendi dahil herkes ?a?ty bu i?e:)
A-Main in pit alanynda bir görüntü..
Pilot kulesinde 1/10 GP sürücüleri
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 01:13
..ve tek ba?yna Serdar
RC Killer Team'den Umut Mutlu
Serdar gazlarken..
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 01:14
Bir gece önceki enkazdan canavar gibi araba çykaran Özgür Derin gazlarken...
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 01:15
RC Killer Team aracy..
Serdar virajy içten kaparken.
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 01:17
Ve Bursaly rakibini geçerken.
Bir enstantane;
Ve bir kaza..
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 01:19
1/5ler, halk arasynda çim biçme makinalary diyede bilinir;
Ozan Tercan MCD takym pilotunu geçerken;
gene Ozan birini ittirirken;
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 01:21
Vedat Yplikçi'nin MCD 1/5'i; 92-93 senelerinde Mustang Hobbies pistinde yary?ty?ymyzdan beri kendisini görmemi?tim, Sainz'vari sürü? stilini özlemi?im kendisinin seyretmek iyi oldu:)
1/5 Pilotlary;
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 01:24
Hisarüstü TeamGo mafyasy; soldan Can Duran, Hasan Akyürek, Berk Hakgüder, Deyvi Levitas ve Umut Mutlu.
Ozan Tercan Ve Corally RDX
Serdar Aytemiz ve Tamiya TRF 415 Mark Reinhard Edition
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 01:27
1/10 EP A-Main pilotlary;
Serdar'yn TRF415'i;
Berk'in Corally RDX'i
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 01:28
1/10 GP lerden bir demet;
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 01:29
Alpaslan Ozantürk
Taner Timurlenk
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 01:31
Yary? hakemlerimiz Onat Altynta? ve Kubilay Kütük;
EP 1/10da marshallyk görevinde Özgür Derin.
Serdar Burak Mamatinin X-Ray'ini geçerken;
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 01:33
Serdar Can Duran'yn RDX'ini geçerken; can'yn o çizgide ne arady?y ayry bir muamma.
1/8lerden bir demet
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 01:39
Istanbul Kadrosunun bir kysmy;
EP A-main üçüncü yary?y,
Can Duran'yn RDX'i
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 01:42
Abi benim arabamy çek dedi?i için bir can Duran RDX pozu daha:)
ilk aya?y Serdar, ikinci aya?y Berk aldy, üçüncü ayakta 3 defa start verildi, ilk iki startta Serdar ilk virajda liderli?i aldy ama transponder problemi yüzünden bu startlar geçersiz sayldy, 3ncü starta Berk temiz bir çyky?la liderlik koltu?una oturdu, Serdar dengeli pilotajyyla Berk'in dibine kadar geldi ama talihsiz bir kaza Serdary gene gerilere atty, ikincili?e kadar tyrmanmasyna kar?yn yary?yn süresi lideri zorlamasyna yetmedi.
Buda o talihsiz kaza, Berk ben bi?i yapmadym diyor ama foto?rafly delil var, Serdaryn TRF'sinin tepesine çykmy?:D
Ve bendeniz:)
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 01:47
Berk ve Can maymunluk yaparken, maskot insanlar, seviyoruz:)
EP 1/10 Ödül Töreni; Berk 1, Serdar 2, Burak 3.
1/8 GP Ödül Töreni, Bu sene 1/8e geçen Umut Mutlu 1ncilik basama?ynda, piti veren Ça?han Turna;
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 01:48
Ödül kazananlar toplu halde;
Istanbul Kadrosunun bir kysmy;
?imdilik bu kadar:)
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Umut Mutlu
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 13:59
Çok güzel ve çok yorucuydu.Ufuk fotograflar için te?ekürler..Harika anlar yakalamy?syn.
|
Mesajı Yazan: Ares
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 14:03
Foto?raflar Onatla ortak çaly?ma:) 1/8 zaferi için ayryeten kutlarym:)
------------- Ares
If you're in a fair fight, you didn't plan it properly...
|
Mesajı Yazan: Toughbeard
Mesaj Tarihi: 30/05/2007 Saat 22:27
kazayy kim yakalady ise süper olmu? :)
------------- Toughbeard
http://www.toughbeard.com">
--------------------------
"Even Impossible says I M Possible" - Internetten alinti
|
Mesajı Yazan: Amorfy
Mesaj Tarihi: 01/06/2007 Saat 13:36
Eline sa?lyk abi :) Resimler ve yaran yorumlaryn için.
------------- Onur KARAÇUHALILAR
İzmit
|
Mesajı Yazan: Melih Pekol
Mesaj Tarihi: 01/06/2007 Saat 22:21
|